lördag 16 maj 2009

Twitter

Jag skaffade ett konto på Twitter för ca 1 vecka sedan. Har blivit helt beroende. Jessica Clair och Becker talade gott om detta nätverk som är för folk som är intresserade av överflödig information av sina vänner och idoler. Om ni har eller skaffar ett konto på Twitter så adda gärna mig. Jag hittas som JHagby där.

Nu är det grillparty för Monika fyller år idag så det är dags att gå ut och tända grillen, även om vädret inte är 100% "sitta ute väder" så blir det så ikväll. Jag har nämligen installerat infravärme under dagen.

Oj... nu har jag suttit för länge för dagen... jag fick ett "det är dags nu" från Monika... bäst att rätta sig i ledet...*ler*. Hoppas ni får lika underbar kväll som jag tänker ha.

Kramar till alla!

1 kommentar:

Jag... sa...

twitter aktar jag mig hårt för!! Tillräckligt beroende av nätet redan ;)

Det där pappret om hudretush vi fick på kursen har jag med min adhdhjärna lyckats slarva bort.. finns det någon möjlighet att få tag på den igen?

tyckte det blev så bra men kan inte lyckas komma ihåg hur man gjorde :(

Trevlig helg!