onsdag 6 maj 2009

Åter en inspirerande dag.

Becker... vilken kille... undras om han har DAMP eller något... DAMP med stor gnutta humor... finns det? Han är ju hur skön som helst och idag har det varit många goda skratt. Han började sitt seminarie med att säga att han inte va någon proffesionell talare... och på sätt och vis va väl det tur för om han hade fått betalt per ord som kom ut ur hans mun så skulle vi alla få betala såååå mycket mer för hans seminarie... munnen gick i ett... men å andra sidan, något mer intressant och givande seminarie blir nog svårt att hitta. Jag är så vansinnigt peppad inför sommarens bröllop nu. Jessica Claire igår och Becker idag, kan man ens fantisera om någon bättre start på bröllopssäsongen än så? Här har ni ett litet provsmak på vad dagens workshop har innehållit. Jenny Blad har gjort ett strålande jobb att få hit dessa fantastiska seminarietalare.

Innom kort kommer lite bilder på vad jag hann få med i kameran efter dessa 2 löjligt grymma dagar.

4 kommentarer:

Petra Hall sa...

John, det var så jäkla kul att träffa dig i Stockholm, och du vet redan att jag älskar dig till tusen. Du är så trevlig (och en duktig fotograf)!! Tack för både videon med Jessica och den med Becker (speciellt den senare, då jag ju inte var med då). Jag håller med, det är svårt att inte dra på smilbanden när Becker är med. Han är en one-man-show och jäkligt trevlig!

Fotograf Angelica Söderberg sa...

Hej John,
åh vad roligt det var att träffa dig och tusen tack för dessa helt fantastiska dagar! Hoppas vi ses snart igen! Stor kram Angelica Slottstudion

Titti K sa...

Vad roligt att träffas. Och tusen tack för att ni drog hit dem! Filmerna är jätteroliga.

Jag... sa...

damp är som adhd fast med klumpig motorik och sanningen är den att folk med adhd ofta har en riktigt stor portion med humor! :)

Kul med kul jobb!