fredag 8 maj 2009

Gotta have!

Ja... jag erkänner gärna att jag är prylbög men så blir det ju när "endast det bästa är gott nog". Idag köpte jag mig en Canon 50/1,2 vilket va den linsen som helt klart fick mest exponeringar av Jessica Claire och Becker under seminariedagarna. Jag måste ju erkänna att det blev bra bilder. Vad man än säger... smakar det så kostar det men jag hoppas att både jag och mina kunder skall få stor glädje av denna investering. Det ger ett klart bättre slutresultat och nog är det märkligt att man blivit så nördig så att man köper en lins mest för att det som ligger UR fokus blir så löjligt läckert. Självklart får ni ta del i min uppackning. Råkade sikta lite fel med kameran men ni ser ju ändå *skrattar*

3 kommentarer:

Pernilla Pramberg sa...

Hoppas allt e bra me prylbögen! KRAMKALAS

Robert Milovan sa...

Foto är en skön materialsport. Synd bara att stegen till lycka alltid kostar svinet .. men lyckan av en 50/1.2 är ju priceless.

Aina sa...

Det är som julafton för dig va?=) hihi