tisdag 1 januari 2008

Nyårsafton

Tänk att ett år har gått... -07 har varit ett extremt utveklande år för mig som fotograf. Jag har haft möjlighet att vara med en av Sveriges bästa bröllopsfotografer och låta mig inspireras. Jenny Blad har varit extremt givmild med sina erfarenheter och knep. Jag hade nog inte fått så nöjda kunder i år om det inte varit för henne. Sen har jag under året också kommit i kontakt med många modell/mode-fotografer som också har varit extremt inspirerande. För att bara nämna ett par så har Lambis Stratoudakis (se länk i min länklista, Apneaimages) och Michael Jönsson (Vegafoto). Jag kanske skall passa på att tacka för all nyttig feedback jag fått och era inspirerande bilder.

Självklart är jag också extra nöjd med mitt påbörjade sammarbete med Linn Edel Eikså (vipmakeup.se). Jag ser fram emot många roliga sessioner med Linn både som makeupartist och modell. En fantastiskt duktig tjej.

Jag kommer ju aldrig att kunna räkna upp alla som jag under året jobbat med och som inspirerat mig men tack ändå till er alla. -07 har varit mitt bästa fotoår någonsin och jag ser fram emot ett ännu bättre -08.

Jag vill också passa på att tacka mina kunder för förtroendet ni givit mig och jag är glad att ha fått leverera bilder till er som ni känner er nöjda med.

Till sist, ett par bilder från mina senast färdgiställda bilder. Det är Linn både modell och MUA som vad med mig några dagar nere i Frankrike i höstas. Hoppas ni gillar dem.







Inga kommentarer: