lördag 12 januari 2008

Snabb leverans

Efter jobbet idag så var det dags för att plåta Alexzandra. Hon och jag hade snackat lite om att plåta någon gång ihop... det snacket har nog hållt på ½ nu och till slut så "offrade" vi en fredagskväll för att ta lite bilder.

Eftersom Alexzandra själv börjat retuchera så va hon intresserad av att se hur jag jobbade med bilderna. Själv har jag inget att dölja och bilderna kom ganska "klara" ifrån kameran så det behövdes inte mycket handpåläggning på dem. Vi satte oss alltså och fick ordning på bilderna tillsammans. Så kl 18 kom Alexzandra och samma kväll gick hon härifrån med färdiga bilder på en skiva. Jag har aldrig lyckats "leverera" så snabbt någon gång... frågan är om jag någonsin kommer kunna göra det...

Såhär blev det, totalt 7 färdiga bilder, men detta är mina 3 favvoriter.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker ni gjorde ett jättebra jobb :)

Fotograf Jenny Blad sa...

as najsa! diggar dom där man ser blixten

Fotograf Jenny Blad sa...

as najsa - diggar dom med blixten me i bilden