måndag 31 december 2007

Insperation

Här om dagen så satt jag och MSN:ade med en av de modeller jag plåtat för ett tag sen. Hon är ryska och visade mig en site där hon hämtade insperation. En kanonbra site för det är inte så många som känner till den. Det betyder ju att man inte behöver känna sig som en "copycat" när man insperaras av dessa bilder. Det roliga är att när man surfat runt där lite så hittar man bilder som är superlika de bilder man själv tagit. Nu säger jag inte att jag är kopierad men det är kul att se att man har lite samma idéer och tankar som några av Rysslands duktigaste fotografer. Jo... dom är faktiskt duktiga där. Här får ni se en bild från mig som jag hittade en nästan identisk på, på ryska sidan. Jag får nog dock inte sno den bilden så ni får nöjja er med mitt exemplar.

Inga kommentarer: