onsdag 16 januari 2008

Allt om bröllop

Idag ringde mig Anna från tidningen "Allt om bröllop". Jag hade pratat med en tjej tidigare och dom skulle göra ett repportage och ville komma i kontakt med något av "mina" brudpar. Jag kopplade ihop dem och det verkar som om dom fick ihop en liten intervju eller så. Nåväl... till detta behövs det bilder så dom hörde av sig till mig igen och så skickade jag lite lågupplösta bilder på brudparet.

En av bilderna fastnade dom för och idag ringde (som sagt) Anna och berättade att dom akkut behövde bilden högupplöst. Så jag fick använda min lunchrast idag till att åka hem till min redigeringsdator och plocka fram bilden för att maila den. Vi får väl se om det blir en liten notice eller en stor bild. Det vore kul om den kom med.

Mina bloggbesökare får dock en förhandsvisning såklart. Jag ville visa att jag gärna vill ha minst en lite annorlunda bild som visar vart i livet det aktuella brudparet befinner sig. Något som är "typiskt" dem och gärna med lite humor inblandat. Är är Sofia och Anders (Anders är fotbollsmålvakt)

Nästa nummer (där min bild förhoppningsvis är med) kommer i Februari, så håll ögonen öppna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt läcker bild, så jag förstår att de fastande för den :)