tisdag 2 juni 2009

Studentbilder

Linda Busse bad mig ta lite studentbilder på henne. Det är något jag inte gjort förut och jag va lite osäker på hur studentbilder skall se ut. Vanligtvis ser man ju standard studiobilder men jag tänkte att Linda skulle få något annat. Vi träffades i studion igår och medans jag tog med mig den utrustningen som jag behövde så fixade Linda till sista "touchen" i makeuprummet. Idag har jag haft lite tid att kolla igenom bilderna. Det va svårt att hitta några favoriter för bloggen eftersom Linda ser så underbart lycklig ut på alla bilder så varje bild gav mig ett leende på läpparna. Det är ju precis så det skall vara... studenten är fest och glädje och det är ju det jag som fotograf vill förmedla. *sjunger* För hon har tagit studenten, för hon har tagit studenten, för hon har tagit studeenteeeeeeeeeeeeeen!!!!! Fy..... va hon är bra! Grattis Linda till din stora dag! Välförtjänt har jag hört ;-)

4 kommentarer:

Monika sa...

En toppengo tjej med så mycket glädje!! Det har du verkligen förmedlat med dessa bilder!! Bättre kan det inte bli!! stor kram till er båda! Monika

AnnaCarin sa...

Hej!
Jättefina bilder! Fulla av framtidstro!
Hälsningar
AnnaCarin

Fotograf Jenny Blad sa...

definitivt dom härligaste studentbilder jag sett - så underbart livliga!

Anna Sigvardsson sa...

Sjukt bra!!! Vilken inspirationskicka jag just fick! :)

Mvh /Anna