fredag 5 juni 2009

Shabbe

Idag hade jag Shabbe i studion. Hon ville ha lite nya bilder på sig och självklart ställer man upp. Det är nog en smart grejj att se till att modellerna verkligen har fått mitt mobilnummer. Det hade vi missat denna gången och Shabbe hade inte varit i studion någon gång. Den är inte helt lätt att hitta till första gången. Så jag satt inne i studion och hon stod utanför och väntade... jag som tyckte att jag kollat efter henne flera gånger... Nåja, till slut blev det bra i alla fall även om hon fick stå ute och frysa.

Idag fick jag lyxhjälp ifrån Daniel A som assade mig. Det är kul att ha intresserade människor omkring sig som vill vara behjälpliga.

Här är ett smakprov ifrån kvällens fotografering.

4 kommentarer:

Wysteriia sa...

Jättefin bild! :)

Eva Johansson sa...

Stiligt!

kpt sa...

Smokin'! /Kjell

Veronica thorsell sa...

Jättesnyggt!=)

Tackar:) Jaa det gör vi=) Kram