torsdag 16 april 2009

Perspektiv

Igår åkte jag på en ordentlig magsjuka som jag inte i detalj skall beskriva men man va inte stor på jorden i alla fall. Idag är jag bättre men lite "spak" efter gårdagens påfrestningar. Jag skall nog kunna få i mig lite mat idag i alla fall. Nu vet ni ju alla att det är väldigt synd om män när dom är sjuka och igår va de inget undantag. När jag låg där och ojjade mig fick jag denna filmsnutt skickad till mig ifrån en fotografkollega Matthias Bucht. Det ger lite distans till att gnälla... Sicken kille!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kvinnor pratar om att föda barn men när ni karlar är sjuka då är det "synd" om er:-) Hoppas att du mår bättre... /Ingela

Alex Ö sa...

Det var en stark film John. Tack för att vi lade upp den.

ibid sa...

... du lade upp den.. =D