onsdag 8 april 2009

Edo Bumba

Idag har jag haft förmånen att få privat konsert med djembetrummor och guitarr. Edo Bumba kom till studion för att bli fotograferad. Edo känner jag sedan länge så detta va en fotografering jag har sett fram emot ett tag. En fantastiskt trevlig kille som bjöd på en riktigt härlig konsert medans jag plåtade. Jag tror t.om. att det blev 2 helt nya låtar under kvällen... en om att vara allvarlig för att spara sin glädje tills dess man behöver den... och en annan som jag inte riktigt kommer ihåg vad den handlade om... Just det... det va ju på något afrikanskt språk... inte konstigt att jag inte kunde komma ihåg texten...

Nåväl... jag har hunnit "leka" lite och här är ett smakprov ifrån kvällens session.

Nu blir det ut med hunden och sen blir det sängen.





1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken känsla!! I like!!