måndag 17 december 2007

En dag i sängen

Jodå... jag är fortfarande en ynklig man... förkylningen börjar släppa men känner mig långt ifrån bra än.

Har hunnit med ett par filmer idag också, hittade färdig lunchlåda som jag micrade till slut, på kvällen (har inte varit så sugen på mat)

Jag är medlem i ett forum för fotografer/modeller/makeupartister mfl. Där kan man lägga upp bilder man tagit och få respons på hur andra tycker dom är. Är det riktigt många som tycker det är bra så hamnar den sessionen man presenterat i en "utställning". Idag la jag upp en av sessionerna jag gjorde klart för några dagar sen och vips så vart den på utställning. Det va uppskattad... riktigt kul. Vill du se alla 3 bilderna i sessionen så kan du göra det här

Jag har hunnit retuchera några bilder också. Detta skall bli profilbilder till ett nytt fightingcenter som är på gång att starta. Vet inte om jag får säga mer än så än, så det är väl bäst att vara tyst... ;)