onsdag 12 augusti 2009

Snart öppnar jag dörrarna.

Om exakt en vecka hoppas jag att du är här. Alltså att du kommer och besöker mig på mitt kontor. Jag kommer ha lite "öppet hus" från kl 15 och framåt på kvällen. Du är såååå välkommen hit för att se lite hur jag har det. Kanske passa på att få lite cider eller t.om. ett glas champagne, lite snacks och ett litet porträtt taget? Alla som kommer får möjlighet att fotografera sitt egna självporträtt i min nya studio. Va nu inte blyg utan kom förbi och passa på att ta del av mina öppningserbjudanden. Jag har precis sammanställt mina rabatter i en liten rabattkupong för alla som kommer hit. Det skall bli väldigt spännande att se vilka det är som dyker upp.

Rabattkupongen kommer se ut såhär:


Har ni svårt att hitta hit så gå in på min hemsida för att få en lite mer utförlig beskrivning. Ni kan ju alltid ringa mig om det blir svårt att hitta rätt dörr. (telefonnummer på min hemsida) www.pictpro.se

PS; Det är ingen idé att du skriver ut rabattkupongen härifrån för den har en baksida också... så den gubben gick inte, he he he. Du måste komma hit den 19/8 från kl 15 och framåt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

be there or be rutig

Nicke sa...

Tyvärr, lite för långt bort... :-(