måndag 21 juli 2008

Annorlunda golf

Idag va jag på golfbanan med Mikael Svensson (www.mikaelofsweden.se) Vi har länge pratat om att göra bilder och till slut blev det lite bilder. Då fick jag tillfälle att prova min nya portabla blixt. Så nu är den och 2 nya ljusformare testade. Kändes lite ovant men jag är mycket nöjd med vad dom presterar. Bra "flås" i min nya blixt. Det är kul det.

Dagen till ära så hade jag assistent i min kära kollega Jenny Blad (www.jennyblad.se)Det är hon som tagit Behind the sceéns bilden.

Stort tack till Albatross GK som lånade ut hål 14 till oss under någon timme.

Jodå... tro det eller ej men vi hade tur med vädret... ja, det regnade men vilken läcker himmel det blev! Eller hur?









4 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa bilder gillas, spciellt de tre innehållande gräs, färgerna är underbara :)

Anonym sa...

Fina bilder :)

Anonym sa...

Gillar dina bilder skarpt!

//Carolin

Anonym sa...

Jag e ju faktiskt gift med den där snyggingen ;)
Riktigt grymma bilder må jag säga ,Micke är duktig,snygg och helkul att jobba med:)