söndag 15 juni 2008

Bröllop och modellfoto

Nu har jag inte bloggat sedan sist... (åhh va smart sagt...)
I fredags så genomförde jag en idé jag hade haft ett tag. Min hunds bil-transportbur har funnits i mina tankar ett tag. Det jag tänkt är att jag skulle klämma in en modell i den och sedan fotografera när hon ligger ihopkrupen där. Tidigare i veckan så brann det inte så långt ifrån där jag bor och då kom jag på idén att man skulle placera buren med modell i mitt i askan av den brandhärjade skogen. Sagt och gjort så åkte jag och Pernilla dit och gjorde en fotografering. Här har ni ett utkast på bilderna... resultatet blir kanske lite annorlunda i slutänden.




Igår fotograferade jag ett bröllop. Vi fick lite kort tid på oss att fotografera brudbilderna då det hade hakat upp sig för brudparet innan men några guldkorn blev det. Här får ni ett par provsmak därifrån också.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanon fina bilder som vanligt från dej :)

Anonym sa...

ohhhhhhhhhhhhh.. den första bilden in the cage!!! fintfint...