onsdag 26 mars 2008

Byter namn

Jag har inte namnskyddat namnet "Bildboxen" och nu när jag för en tid sedan skulle göra det så visar det sig att det inte gick då det finns en "Bildbox"... De va ju inte bra tyckte jag så jag bestämde mig för att det var dags att hitta ett nytt namn till företaget. Innom kort kommer alltså företaget att byta namn. Istället för Bildboxen kommer ni hitta mig som PictPro (Picture Production). Jag hoppas inte det skall ställa till för mycket problem för er. Jag är fortfarande samma gamla goa fotograf. Gamla mailen och domänen kommer ligga kvar minst 1 år till men jag kommer byta aktiv mail och domän, även det innom kort.

Utöver detta kan jag meddela att jag färdigställde några bilder idag. Här kommer ett par av dem som ett litet utkast.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej John.
Så länge din sido o blogg finns kvar så får du ha vilket namn som helst. Dem två sista bilderna du la upp va riktigt snygga!