söndag 10 februari 2008

Helhelg med Frida och Martina

Denna helgen hade jag bokat med Frida och Martina. Vi skulle plåta hela helgen och så blev det nästan. Vi plåtade hela lördagen från kl 10 till kl 16 ungefär. Idag har det blivit fotografering med dessa damer från kl 10-14 ungefär. Det har varit jättekul och nu har jag några bilder jag skall ta hand om. Jag har hunnit göra några färdiga dock och tänkte dela med mig till er.

Jag har också hunnit med en sväng på Bröllopsmässan (igår) och hittade nya numret av "Allt om bröllop". Genast bläddrade jag igenom och fick till min förtjusning se att min bild va en ganska stor bild. Kul att få vara med i en sådan "blaska" med en annorlunda bild. Vill ni se bilden så scrolla ner lite i min blogg så ser ni den. Det är fotbollsbilden som jag lagt upp här förut.

Nåväl, här är ett par av dagens bilder. Håll till godo.


Inga kommentarer: